Cum și de ce să tonificați corpul într-un mod științific: o chestiune de sănătate, nu doar de fermă

0
889
Cum și de ce să tonificați corpul într-un mod științific o chestiune de sănătate, nu doar de fermă

Țesutul muscular a izbucnit în activitatea de cercetare științifică, și s-a dovedit a fi un indicator cheie al sănătății: în practică, se observă că mai mult tesut muscular persoana are, cu atât mai puțin susceptibile de a dezvolta boli de orice fel, de la dureri de spate (care știau deja) la diabet. Prin urmare, este imperativ: tonifica muschii, chiar dacă nu aveți nevoie pentru a le afișa oriunde.

Pentru că vă veți pierde tonusul muscular?

Pentru că vă veți pierde tonusul muscular?În realitate, “tonul” în sens strict este o proprietate de precise muschii care nu pierde (aceasta este starea de activitate la odihnă, fără de care nu reggeremmo în picioare): sentimentul de muschii flasc este derivat în loc de pierderea masei musculare, care rezultă în mai puțină mișcare și de multe ori crescut de grasime locale. Muschii devin atât de moale, deoarece se pierde masa, nu tonul.

Și masa musculară se reduce practic pentru motive care sunt mecanice, metabolice, sau a sistemului nervos legate.
stresul emoțional: poate părea ciudat, dar așa este. Creierul este un organ care sub stres cronic necesită o cantitate mare de glucoză (zahăr). Țesutul muscular este cel mai mare rezervor de glicogen (zahăr stocate) în corp, astfel încât, în caz de stres emoțional cronic musculare este “rupt” la liber de zahăr, și de a oferi sprijin pentru creier

Primul lucru este de a evita deshidratarea: mușchiul este format în mare parte din apă, și dacă nu bei suficient, organismul va trage din această rezervă, reducând astfel masa musculara.

Nu merge mai jos de un litru și jumătate de apă presupus că într-o zi. Cantitatea ideala de apă potabilă este reprezentat de 3% din greutatea corporală. Greutăți 70 kg? 2.1 litri este scopul tau. Cel de-al doilea potențial de eroare: sodiu . De sodiu este un element care tinde să crească retenție de lichide, un fenomen care este însoțit de reducerea masei musculare. În cazul în care este conținutul cel mai mult? Sare de bucătărie, “junk food”, cârnați, brânzeturi, dar, de asemenea, în alimente bogate in amidon, cum ar fi painea alba.

Minimiza sodiu: un pic de sare, nimic pre-gatita sau fast-food, nu mezeluri, câteva brânzeturi proaspete (posibil) și un pic de pâine. Este util ca dieta, în scopul de a proteja muschii (și, prin urmare, de asemenea, starea de sănătate, după cum am văzut), să urmeze fiziologice ritmuri de zi: post toată ziua și apoi îmbuibare la cina este cu siguranță cea mai bună idee. Pentru a obține o idee de cum să procedeze din punct de vedere practic, uita-te la articolul exemplu de putere circadian și anti-inflamatorii.

Cum de a acționa asupra sistemului nervos pentru a preveni pierderea masei musculare

Cum de a acționa asupra sistemului nervos pentru a preveni pierderea masei musculareAcest lucru este cu siguranță nu un lucru mic, având în vedere că “mănâncă” muschii este deosebit de ANXIETATE. Spune-o nerăbdător să înfrunte viața cu mai mult calm este de multe ori cum ai cere unui orb sa citesc: complet imposibil. Cu toate acestea, spre deosebire de orbire, anxietatea nu este fatal, și câteva sfaturi simple pot reduce în cea mai mare parte.

Câteva indicații pentru simplu, dar extraordinar de eficiente pot fi găsite în articolul pe “cele 3 obiceiuri de 3 minute care iti va schimba viata”. Click pe imaginea de mai jos pentru a merge la articol!

Cum pentru a tonifica corpul cu exerciții: greșeli să nu facă! Am spus că “tonifiere” este un termen care este nedrept: dacă vrem să simt muschii mai “de firma”, drumul este corectă crește volumul (masa), deoarece aceasta este ceea ce ai pierdut.

Acestea sunt de liniște femei: nici o femeie nu are, fără ajutorul famacologici, pregătirea pentru hormonul de arme erculee și gâtul gros. Creșterea volumului de mușchi înseamnă că nu trebuie să fie, de asemenea, doar puțin mai mare.

Nu au de lucru? Așa-și-așa. Și pentru că ei lucrează de puțin?

Nu au de lucru? Așa-și-așa. Și pentru că ei lucrează de puțin?Femeile fac de multe ori o mare greșeală să stai departe de orice activitate care va crește volumul mușchilor. Cred că de a avea doar pentru “tonifierea”, și apoi face activități cu dezvoltarea de mușchi pentru a obține foarte puțin de mers pe jos, gimnastica in apa, aerobic, dans…. Este bine să fie clar un lucru: pentru a dezvolta muschii (și a obține efectul de “ton”) este nevoie de exerciții specifice, să fie făcut cu reguli precise. Așa cum am spus, exerciții, dacă există din belșug: de a face la domiciliu, la birou, sală de fitness,piscină, în mașină…

mușchiul tesatura este “scump” din punct de vedere al consumului de energie, atunci organismul crește volumul numai dacă este strict necesar. Chiar crezi că ridicarea sfaturi de degetele de la picioare sub birou, sau ceva de genul asta, de a fi un stimulent suficient? Pentru a vă răspunde.

pentru același motiv ca și mai înainte (corpul crește musculare numai dacă este strict necesar), nu toate exercițiile sunt potrivite. Pentru că un exercițiu este eficient, aceasta trebuie să implice o cantitate mare de muschi, nu doar o mică parte din ceea ce noi considerăm a fi cele mai deficitare.

În timp ce faci exerciții potențial bun, pentru că nu este un rezultat trebuie să fie anumite reguli cu privire la numărul de repetari, pauze, timp de recuperare, etc… dacă ai greșit, exercițiul este mult mai util pentru scopul..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here