Regulile de aur pentru conducerea în siguranță

0
1102
Regulile de aur pentru conducerea în siguranță

În caz contrar, într-o curbă, ne-ar fi obligat să ridicați umerii de pe scaun, și apoi să ia nici o poziție incorectă, ciudat, dar mai presus de toate, nu va fi o scădere a sensibilității ghid.

Ochi pentru tetiera! Tetiera dacă nu este reglementată în mod corect poate cauza răniri grave în caz de impact, astfel încât ajusta imprimare aliniere mereu aducându-l la câțiva centimetri deasupra capului, de 2-3 cm, cel puțin.

Centura de siguranță, întotdeauna! Gol, este cum mă simt când nu purta centura. De asemenea, ar trebui să înceapă să simți această senzație. Odată ce te obișnuiești să-l aud mai mult. Fără centura de risc mare și port, și nu costă nimic asa ca foloseste-l…, de asemenea, este obligatoriu!

Pe zapada cu frana de puțin posibil

Pe zapada cu frana de puțin posibilPentru că ei sunt deja aderenței slabe “cere” alte anvelope ar fi să le ia la blocare. Încercați, prin urmare, pentru a merge în jos în treapta a doua de viteză și de direcție într-un mod mai treptată poate. Utilizați frâna de motor, dar ai grija pentru urcă prea brusc! Dacă mașina este echipată cu anvelope de iarnă, atunci puteți folosi de frână cu un pic mai mult decizia.

Am alerga într-o acvaplanare, ce să fac? În acest moment, pedala de frână devine prietenul nostru cel mai bun în cel mai rău dușman. Reducerea servește nici un scop (plutim…chiar daca la viteza mare o facem), dar de indata ce ne prindere dacă am fost de frânare masina ar aruncați dintr-o dată ne face să ne pierdem controlul. Prin urmare, prindere ferm, dar nu poate depăși, volanul trebuie să ne pregătim pentru “răscumpărarea de prindere, păstrând direcția de ghidon și de gaz constantă pentru întreaga durată a fenomenului.

În acest moment, pedala de frână devine prietenul nostru cel mai bun în cel mai rău dușman. Frână nu numai servește la nimic (plutim… chiar daca la viteza mare facem), dar se va dovedi foarte dăunătoare, cu o mare probabilitate de a pierde controlul vehiculului. Prin urmare, prindere ferm, dar nu poate depăși, volanul trebuie să ne pregătim pentru “răscumpărarea de prindere, păstrând direcția, și în mod constant de gaz pentru întreaga durată a fenomenului (amintiți-vă poziția mâinilor la 9.15?? Aici… nu-l amintesc!).

Pe autostrada, mai bine du-te planul sau… să mențină o viteză adecvată condițiilor de trafic? De conducere de multe ori prea incet pe autostrada poate provoca accidente în același mod cum nu se întâmplă la viteze mari. În cazul în care traficul curge mai bine să păstreze un ritm susținut (în limitele) mai degrabă decât să păstreze la dreapta la 60-70 km/h! Pentru a face astfel încât costringeremmo TOATE celelalte drivere sorpassarci (poate chiar camion), și tocmai în acest moment de depășire care apar cel mai mare număr de accidente. Pentru cei care călătoresc pe trei benzi de circulație pe autostrăzile amintiți-vă că banda este rezervată pentru camioane și dar numai pentru cei care călătoresc mai încet! Prin urmare, dacă nu puteți merge dincolo de o anumită limită, așa că începe de pe dreapta în loc de a ocupa banda de mijloc!

Două este întotdeauna mai bine decât unul! Întotdeauna mâinile pe volan și aceasta este prima regula pe care ne-a învățat, dar de multe ori este primul care ai uitat de noi. Mâna fixată pe schimb este de a evita mereu!

De viraje și mașina alunecă

De viraje și mașina alunecăÎn caz de supravirare este bun pentru a evita bordură, în caz contrar “va curge” la puntea spate, astfel s-ar pierde în continuare prindere, accentuând maxim derapaj. Apoi, nu este caz de supravirare de putere. Ce faci în această situație? Amintiți-vă, în același timp, că pentru a controla orice situație de urgență care aveți nevoie pentru a elimina cauza care a generat-o. În caz de supravirare de putere (cel generat de accelerarea excesivă pe o unitate de roata din spate a vehiculului electric), apoi trebuie să eliberați accelerația, dar nu prea abrupt. De asemenea, nu de frână, în caz contrar “va curge” la puntea spate care s-ar pierde mai mult de prindere, accentuând maxim derapaj. Amintiți-vă pentru a menține un echilibru roata și de a efectua rapid vizavi de blocare pe direcție.

Și dacă incappo într-o subvirare? În acest caz, deoarece mașina nu este în măsură să stabilească în mod corespunzător în colțurile din cauza slabă aderență a roților din față, este o idee bună pentru a elibera imediat, dar cu blândețe, cu gaze, în așa fel încât să permită roților motoare (vorbim despre auto, tractiune fata) să-și recapete aderenta si apoi direcționalitate. De asemenea, în acest caz, nimic de frână până la recuperarea direcția corectă!

Plouă? Departe de marginea drumului… dar nu prea mult! În caz de ploi abundente, scurgerile nu au timp de a dispune de toate apa provocând o inundație, de multe ori doar parțială, a carosabilului. Deoarece aceste canale sunt în mod normal situate aproape de marginea drumului, este aici, că sunt mai susceptibile de a provoca o acvaplanare!

Pe autostrada cele mai bune vederi de “lung”

Pe autostrada cele mai bune vederi de "lung"Ne concentrăm vedere numai pe sine, care ne precede este greșit, pentru că distragerea atenției conducătorului auto, care este în fața noastră ar putea fi, de asemenea, fatale pentru noi. În fapt, dacă șoferul a frana brusc ne-am reactiona doar la lumina lui se oprească, și atunci deja târziu. În timp ce, dacă noi l-au văzut înainte de obstacol, pentru că mai atentă, vom fi în măsură să reacționeze în timp a unor minore și pentru a evita la maxim pentru un aproape sigur coliziune. Acest sfat este valabil și în ghidul de toate zilele, dar, desigur, proporțional cu condițiile de trafic.

Nu funcționează frânele… aiutoo! Este o situație destul de neobișnuită cu masinile din ziua de azi dar nu știi niciodată! În cazul în care scăderea în vegetale eficiența se datorează supraîncălzirii (un fenomen cunoscut sub numele de fading) mai bine pentru a ne ajuta cu unelte și de a “pompa” pedala în încercarea de a elimina bulele de aer formate. Dacă frânele nu funcționează, nu încercați să urce treptele de viteză, frânare cu frâna de motor, și în cele mai rele cazuri sari de la o parte încercarea de a opri vehiculul, trimițându-l într-un spin, cu ajutorul frânei de urgență (frâna de mână). Un ultim sfat, actuala circuitele de frână, deoarece servo nu va lucra cu motorul oprit, astfel încât nu există în minte pentru a obține de pe la o coborâre cu motorul oprit!!